Kundeservice – det er Light House!
Kundeservice – det er Light House!
Du skal bli godt mottatt, og vi skal være lett tilgjengelige for våre kunder – med rask responstid, gode verktøy, fastlagte rutiner for oppfølging og god reklamasjonshåndtering. Og ikke minst medarbeidere som leverer på bransjens høyeste ambisjon!
Vi forteller gjerne mer om våre tiltak for å bli bransjens beste på kundeservice – men mest av vil vi at du OPPLEVER det slik. Dette kommer vi til å måle og forsikre oss om jevnlig.
Du skal bli godt mottatt, og vi skal være lett tilgjengelige for våre kunder – med rask responstid, gode verktøy, fastlagte rutiner for oppfølging og god reklamasjonshåndtering. Og ikke minst medarbeidere som leverer på bransjens høyeste ambisjon!
Vi forteller gjerne mer om våre tiltak for å bli bransjens beste på kundeservice – men mest av vil vi at du OPPLEVER det slik. Dette kommer vi til å måle og forsikre oss om jevnlig.
Vi skal spille våre kunder gode. Vår målsetning er derfor å bli best på leveringsdyktighet og presisjon. Som kunde av Light House, skal du være trygg på at vi leverer som avtalt.
Tid er en kritisk faktor for alle våre kunder, og derfor investerer vi svært mye i kompetanse, lager/logistikk og supply chain. Alt dette for å innfri vår målsetning om å være bransjens beste og mest effektive leverandør.
Vi skal spille våre kunder gode. Vår målsetning er derfor å bli best på leveringsdyktighet og presisjon. Som kunde av Light House, skal du være trygg på at vi leverer som avtalt.
Tid er en kritisk faktor for alle våre kunder, og derfor investerer vi svært mye i kompetanse, lager/logistikk og supply chain. Alt dette for å innfri vår målsetning om å være bransjens beste og mest effektive leverandør.
Forutsetninger:
Ved bestilling av varer forutsettes det at kunden erklærer seg enig i nedenstående salgs- og leveringsbetingelser, samt betingelser knyttet til reklamasjoner, returer og krediteringer.
Last ned salgs- og leveringsbetingelser som pdf
Retur av varer skal kun skje med samtykke fra Light House Company AS. Fakturanummer, dato og årsak til returen må oppgis, og returskjema skal følge varene.
Returskjema i browser Returskjema for nedlasting (Zip)
Reklamasjonsskjema i browser Reklamasjonsskjema for nedlasting (Zip)
For å fylle ut reklamasjonsskjemaet digitalt, må du laste det ned til ditt skrivebord og åpne Adobe Reader.
Light House Company AS er medlem av RENAS som forestår innsamling av EE-avfall, og varer belastes med miljøavgift i henhold til de til enhver tid gjeldende satser på elektriske artikler. Avgiften fremkommer som egen linje på fakturaen.
Elverhøiveien 8, 3113 Tønsberg.
TLF: +47 959 80 260
Light House
Trollåsveien 36
1414 Trollåsen (Kolbotn)
Org nr. 977285836